Reklama AdWords w
Wielkiej Brytanii
Reklama Adwords to, bez wątpienia, najlepszy i najbardziej efektywny sposób na promocję usług lub produktów w Wielkiej Brytanii.
Prawidłowo opracowane kampanie AdWords to natychmiastowa widoczność na wysokich pozycjach w wyszukiwarce goole.co.uk. Reklamy AdWords w UK umożliwiają szybkie dotarcie z danym produktem lub usługą do potencjalnych klientów zamieszkałych na terenie Anglii, Szkocji bądź Irlandii.
Reklama AdWords jest zatem nie tylko doskonałym sposobem na promocję w procesie ekspansji na rynek angielski. To także bardzo pomocne narzędzie na etapie badania poziomu zainteresowania danym produktem lub usługą wśród konsumentów na terenie Wielkiej Brytanii, jeszcze przed podjęciem decyzji o rozszerzeniu oferty dla klientów z tej części Europy.
Kampanie AdWords skierowane do potencjalnych klientów w Wielkiej Brytanii, podobnie jak w przypadku Polski, wiążą się z określonym budżetem reklamowym. Koszty reklamy realizowanej z pośrednictwem AdWords w Anglii oraz są niestety, niejednokrotnie dużo wyższe od tych, które umożliwiają wypromowanie tego samego produktu lub usługi na rynku krajowym.
Istotnym jest zatem, aby kampanie AdWords w UK, promujące daną markę lub zachęcające do zakupów produktów i usług przez mieszkańców Wielkiej Brytanii, były opracowywane i prowadzone przez specjalistów mających doświadczenie w działaniach na rynku angielskim.
W przypadku kampanii reklamowej AdWords skierowanej na rynek brytyjski znajomość tamtejszych rynków, specyfiki i trendów sprzedaży online oraz mechanizmów podejmowania decyzji zakupowych przez mieszkańców Wielkiej Brytanii będą elementami kluczowymi do osiągnięcia sukcesu.
Wyższy koszt nie powinien jednak zniechęcać do korzystania z tej właśnie formy reklamy. Reklama AdWords w Anglii to wciąż najbardziej skuteczne narzędzie promocji i sprzedaży na rynku brytyjskim.
Tworzenie i prowadzenie kampanii AdWords w UK
W SEMFORCE prowadzeniem kampanii AdWords w języku angielskim zajmujemy się już od wielu lat. Skutecznie pomagamy naszym klientom zaistnieć, promować i zwiększać sprzedaż produktów oraz usług w Anglii, Szkocji, Walii oraz Irlandii będących częścią Zjednoczonego Królestwa (United Kingdom).
Wiemy jak skutecznie konkurować z działaniami AdWords prowadzonymi przez angielskich reklamodawców
Skuteczne reklamy AdWords w języku angielskim
W ramach każdej kampanii AdWords, kierowanej do potencjalnych klientów zlokalizowanych na terenie Wielkiej Brytanii (UK), tworzymy atrakcyjne treści reklam w oparciu o idealnie dobrane zestawy słów kluczowych.
Tworzone przez nas treści reklam AdWords w języku angielskim są wolne od jakichkolwiek błędów stylistycznych i gramatycznych. Posługując się na co dzień językiem angielskim, znamy różnice w jego brytyjskim i amerykańskim wydaniu. Pozwala nam to na tworzenie czytelnego i skutecznego przekazu reklamowego we wszystkich, prowadzonych przez nas, kampaniach AdWords.
Doświadczenie na rynku e-commerce w Wielkiej Brytanii
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i promocji produktów w Wielkiej Brytanii. Na bazie własnych doświadczeń w sektorze e-commerce oraz w oparciu o analizy dotychczasowym kampanii AdWords prowadzonych na rynku brytyjskim, jesteśmy w stanie doradzić już na etapie planowania ekspansji na rynek angielski.
Pomagamy w analizie działań konkurencji, doborze odpowiednich kanałów sprzedaży oraz opracowaniu odpowiednej strategii promocji w UK.
Przygotowanie strony internetowej na potrzeby kampanii AdWords w Anglii
Poza stworzeniem właściwej struktury kampanii AdWords oraz opracowaniem odpowiednich treści reklam w języku angielskim, należy upewnić się, że dana witryna internetowa, a w szczególności zawarte na niej treści dopasowane są do planowanej kampanii reklamowej w Anglii.
Strona internetowa powiązana z kampanią AdWords prowadzoną na Wielką Brytanię powinna zawierać, poprawne i w pełni zrozumiałe, opisy w języku angielskim. Opisy te powinny być kontekstowo spójne z językiem przekazu użytym w kampanii AdWords. W przypadku, gdy modyfikacja treści w obrębie całej witryny nie jest możliwa, należy stworzyć podstronę lub kilka podstron dedykowanych na potrzeby kampanii AdWords na Anglię.
W ramach oferty prowadzenia kampanii reklamowych AdWords na rynek brytyjski oferujemy pomoc w dostosowaniu i ewentualnym tłumaczeniu strony internetowej. Pomagamy również w tworzeniu podstron oraz treści w języku angielskim na potrzeby kampanii reklamowych kierowanych na Wielką Brytanię.
Rynek E-Commerce w Wielkiej Brytanii
Z przeprowadzonych niedawno badań wynika, że każdy mieszkaniec Europy wydaje w przeciągu roku prawie 1540 euro na zakupy dokonane za pośrednictwem Internetu
Najwięcej transakcji, związanych z zakupami online w Europie, przeprowadzili mieszkańcy Wielkiej Brytanii oraz Irlandii wydając na produkty zakupione w sieci, odpowiednio: Wielka Brytania 3625 euro, Irlandia 3143 euro w skali roku.
Wielka Brytania to największy rynek e-commerce w Europie, 34% zakupów dokonanych przez Internet miało miejsce w UK.
Powyższe dane obrazują, iż nastawienie konsumentów w Wielkiej Brytanii do zakupów online jest dużo lepsze niż w innych krajach europejskich. Warto wziąć je pod uwagę rozważając możliwości ekspansji na rynki zagraniczne.